idag

                                                                      hej alla sötisar

                                                
                                  har haft det tråkigt på grund av att slutade kl 14:00
                                  och så följde jag med sementa en vän till mig och så följde
                                  hon med mig hem och då tog jag mina fotbolls kläder och
                                  så sprang vi till fotbollen och spelade fotboll i en timma till 
                                  kl 17:00 senare efter det så så gick vi till pulseen som
                                  ligger i fittjaskolan och var bara dära en halv timma sen
                                  gick jag hem så nu är jag hemma!! PUUUUSSS

                                                              AV:EBBAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0